می‌گویند چراغی به نام تو روشن است هنوز

که خورشید را از خاموشیِ او به عاریه ربوده‌اند...

می‌گویند چراغی به نام تو روشن است هنوز

که خورشید را از خاموشیِ او به عاریه ربوده‌اند...

غر نامه . 1

الان حسابی عصبانی هستم

هزار و یک دلیل دارم که شاید فردا یا پس فردا همش مسخره بنظر بیاد اما الان موجه هست

1.دم غروبی با زور و زحمت فسقلی و فینگیلی و جینگلی رو خوابونده بودم خوشحال و خندون لب تاپ رو آوردم که سریال دانتون ابی رو ببینم اولش مامان زنگ زده و نفهمیدم با چه سرعتی رد تماس دادم یه وقت بیدار نشن .میخواس بیاد خونمون گفتم خوابیدن بچه ها فردا عصر بیا که بتونم برم باشگاه اومدم نشستم که سریال ببینم دیییییینگ زنگ در خونه باعث شد فینگیلی بیدارشه یالله کنان گویان آمدن بالا هی میگم یواش ولی کو گوش شنوا منم عصبانی شدم و رو ترش کردم که قیل اومدن تماس بگیرین این چه کاریه بی خبر پا ماشین میاین اینجا شاید من تو خونه مهمون داشته باشم نخوام کس دیگه ای بیاد چند مرتبه هم تاکید کردم قبل اومدن تماس بگیرین بی خبر نیاین اما بجای عذر خواهی و ندامت سعی در توجیه کارشون داشتن که اینا بد موقع خوابیدن و ...

2. به سلطان از عصر چند مرتبه گفتم برو حموم بو عرق میدی فک کنید از پنج شنبه نرفته حموم! !! بعد هی گفت باشه بعدا میرم کمی صبر کن و ....

الان که بچه ها بالاخره خوابیدن هرچی اصرار کردم نرفت در نهایت هم سر من داد زد که نمیخوام برم ...


3.از سر شب که اومدن میخوان برن! اما فک کنید ساعت 22:30 شده بچه ها از زور خواب جیغ میزنن هنوز نشستن استخاره میکنن برن یا نرن منم برقا رو خاموش کردم وقتی دیدم باباهه رفت بیرون به مامانه میگم شما برین من خودم فسقلی رو میخوابونم این وسط جینگیلی جیغ میزنه سلطان نشسته پینکی میزنه منم ناچارا صدامو بلندتر کردم که سلطان بیا بچه رو وردار دیگه

4.یه چای درست کرده با بیسکویت آورده دیگه تمام اینا هم نشستن قصد رفتن ندارن آخرش مجبور شدم شام درست کنم حالا شما فک کن ما دیشب نه پریشب خونشون بودیم فردا شب هم که دوره قران اونجاست 


دارم استخاره میکنم برم دوره قران یا نه .حسش نیست رسماً .دلم میگه بشین خونه نرو اونجا اینایم هی بیان خط در میون تحویلشون بگیر شاید از خودشون بفهمن

ولی بعید میدونم

  • ترنج خاتون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی