می‌گویند چراغی به نام تو روشن است هنوز

که خورشید را از خاموشیِ او به عاریه ربوده‌اند...

می‌گویند چراغی به نام تو روشن است هنوز

که خورشید را از خاموشیِ او به عاریه ربوده‌اند...

دوازدهمین روز و گشادی ملت

صبح داشتم خبرای روز رو زیر رو رو میکردم تو سایتها ، هر کی هرچی رو گردن یکی دیگه انداخته بود 

به این نتیجه رسیدم اگه به این ملت باشه گشادی خودشونو هم گردن ح.ر میندازن !


دیروز یه بنده خدا اومده که مراقبت بکنه از نی نی ها و من با خاطرجمعی برم سرکار،اونوقت امروز نیامده !

اونقده بهش تاکید کردم من باید سریع برسم اداره من نمیتونم بیشتر از این تاخیر بکنم کلی توبیخ میشم 

اینم نتیجه اش ،نیامد !!!


مردم مشکلات خودشونو دارن قبول ، اما مسئولیت پذیری چی میشه پس !


اوضاعی شده برا خودش نمیدونم چیکار کنم 

اون از اون پرستارکه طلاها و پولامو برداشته رفته خرج عیش و نوش سوگولیش کرده وهیچی به هیچی 

اینم از وضعیت من و سه بچه قدونیم قد و بهانه گیر


و اداره ای که نمیدونم ....

  • ترنج خاتون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی