می‌گویند چراغی به نام تو روشن است هنوز

که خورشید را از خاموشیِ او به عاریه ربوده‌اند...

می‌گویند چراغی به نام تو روشن است هنوز

که خورشید را از خاموشیِ او به عاریه ربوده‌اند...

پنجمین روز - باری اضافه بر دوش

ازاونجایی که درگیر ماتمسرایی برای اموال برباد رفته می باشیم رژیم وپیگیری های متعاقباً رو بیخیال شدم !


بگذریم اعصاب خوردی امروزم بابت موضوعی دیگه هست که به عرض می رسونم بماند یادگار ....


دیروز ظهر وقتی پیگیر ماجرای تماس تلفنی با ستوان آگاهی شدم سلطان برگشت گفت ساعت 4 زنگ میزنم کلانتری بیان صورتجلسه کنن بعدشم خوابش برد منم بابچه های بازی میکردم ودیگه صداش نزدم که فلونی ساعت از 4 گذشت

جینگیلی جیش کرده بود خیلی وقت پیش و دیگه نمیشد بیشتر از این تعلل کرد ، رفتم تو دستشویی فینگیلی اومد پشت سرم اجباراً سلطان روبیدار کردم و دیگه کم کم حاضر شدیم که بریم بیرون ، بیخیال کلانتری 

وقتی برگشتیم ،سلطان پرسید جایی نمیخوایم بریم گفتم نه ، زنگ زد کلانتری اومد

اومدن کمی پرس وجو کردن وقرار شدفرداش پرستارها برن کلانتری وموضوع داخل کلانتری حل بشه و به بیرون درز پیدا نکنه !


از بعد رفتنشون سلطان رفت تو پوز ولوچ وانگار نه انگار !!!

منم ساکت به کارای خونه پرداختم ، صبحش گفت چیکار میکنی میری کلانتری ؟! گفتم من باید برم خودت چی !!! گفت من به اینکارا کار ندارم !!!

منم پرستار که اومد رفتم اداره و سلطان کلافه از تماسهای پی در پی کلانتری همش زنگ میزد که پاشو برو ، بیا جوابشونو بده و ...

در نهایت هم گفت شماره تو روبدم به کلانتری ؟ من دیشب اشتباه کردم شماره خودمو دادم !!!!

گفتم آفرین هر کار دوست داری بکن

یه وقتی هم که خودم تماس گرفته بودم پیگیر ماجرا بشم گفتم زنگ بزن کلانتری بگو طلاها پیدا شده واشتباه از ما بوده وپرونده رو ببندن وخلاص!

ظهری هم یه آقایی اومد واسه نصب دوربین بازدیدی کرد ورفت 



همه ی اون بتی که ساخته بودم از حمایت سلطان از بانو !!! فرو ریخت ، اونقدر که تمام دیروز عصبانی وبهم ریخته بودم ....

  • ترنج خاتون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی